Sunday, August 20, 2006

Helgen.


Helgen har varit bra. I Fredags hade jag arbetsintervju som var ett jävla slöseri med tid. Tog hur lång tid som helst att åka och när jag kom dit hade hon som sagt upp sig kommit tillbka 5 minuter innan, så tjänsten fanns inte "Om du inte vill söka jobb som barnskötare på småbarnsavdelningen". NEJTACK, SÅ desperat är jag inte!

Åkte till Hammarby och hängde i Indianparken med syster tills jag skulle vidare till jobbet på Pagelle. Märta var förbi där ett tag och det var kul! Efter jobbet åkte jag till Mosebacke där Moira var med sin pojkvän och 8958465986432 lärarvänner fårn typ alla länder på hela jorden. Vi drog vidare till en Indisk restaurang där Moira och jag delade svingod mat. Tog tåget hem vid 23 för alla skulle sova, och gick till Abbe som bor mittemot. Bilal, Abbe, hans Monika och jag. Drack vin och snackade till sent.

På lördagen jobbade jag en sväng i Fältöversten och mötte Bilal, Abbe och Monika sedan. Hyrde filmer och åt snacks, la mig vid 01. Nu är jag på väg till jobb snart igen och I cant wait for this day to be over för sedan är jag ledig i en vecka! Kanske, kanske har jag ett halvtidsjobb på g i Farsta. Hoppas, hoppas.

Fotot: Abbe i sitt fönster. Huset mittemot längst till vänster bor jag i, på vån 12!

No comments: