Monday, January 17, 2011

One day - David Nicholls:

I helgen läste jag äntligen ut den här boken som jag i höstas velade om fram och tillbaka i Holland om jag skulle köpa eller inte. Jag hade då inte hört nånting om den, men så fort jag kom hem så snackades det såklart om den överallt. Jag har nu faktiskt tänkt på boken hela morgonen (var på jobbet kl. 6:25, så det har varit och är en lång morgon) eftersom personerna kändes så levande och gjorde mig ledsen... Förövrigt så är 2011 ett ännu bättre läsår än 2010 hittills - vilket jag knappt trodde var möjligt. Det finns så många böcker jag vill läsa att jag blir helt stressad. Har över 100 olästa i bokhyllan och ytterligare drygt 100 jag verkligen vill införskaffa, och siffran ökar ständigt...
.
Mer om One Day kan läsas i min bokbloggBohusläningen.

No comments: