Monday, August 14, 2006

Arbetsansökan.


Platsbanken är min mest besökta sight just nu. Läser alla nya jobb varje dag. Annonser som denna gives me the creeps! :http://platsbanken.ams.se/direkt/96/060812,010090,240916,11,840696.shtml HHUUUH. Jag jobbar hellre som städare eller på McDonalds. Anything.

När jag var på jobbet idag ringde de förövrigt från ett ställe så jag har intervju på fredag! Wish me luck. De bästa jobben att söka är vikariat som tar slut i vinter/vår, för då ska jag ändå till Argentina om allt går vägen... Skitjobb, men vafan. Mer skriver jag inte innan jag vet. Sen pratade jag med Pagelle-chefen på Fältis (där jag jobbade idag) som sa att hon skulle ge mig så mycket tider som möjligt...Blir helt stressad.

Bjöd hit Moira på middag men hon kunde inte sen, däremot kommer syster-yster (Ylva) snart. I need good company. Mår lite lågt idag.

Fotot: HUMACAO, Puerto Rico midsommar 2006.

2 comments:

Anonymous said...

Vad är det för jobb? *nyfis*

Anonymous said...

Den där länken till det jobbet är ju hemsk.. alltså jobbet är hemskt, haha. Vara tillgänglig dygnet runt eller? :P /Sus