Sunday, August 13, 2006

Why does it always rain on me?


Jag har sagt till mina kunder hela veckan som velat ha regn i sina trädgårdar att
"På söndag kommer det regna, det är jag 100% säker på för det är nämligen min första lediga dag på 10 dagar".
Och vad har det gjort idag precis HELA dagen? Regnat. När regnade det senast? Jo, för 11 dagar sedan då jag också senast var ledig precis en dag. Och innan det samma sak. Osv osv.

Iallafall kul att fira syster (ding, ding diing!) i efterskott i fredags och se på vackra Stockholm by night från Mosebacke. Skitkul att gamla kompisen Märta hängde med! Sedan kul hos grannen Ewalördagen25års-party. Tyvärr var jag död när de skulle ut kl 0:30, och eftersom jag bor 30sekunder bort från Ewa gick jag hem. Skulle dansat med Moira, men men...Man får inse sina begränsningar.

Fotot: Bilal på Utö, juni 2006.

No comments: