Thursday, September 14, 2006

TODAY.


Jag är ledig tills på måndag kl. 12. Sjukt va? Idag ska jag jogga och gå på yoga, åka till IKEA med fröken Borg samt hinna skriva lite. Imorn ska jag på arbetsintervju i Farsta och that´s it. Kom precis på att jag väldigt gärna skulle vilja åka till Göteborg. Allt vore så mycket lättare om jag visste hur ekonomin skulle se ut...

Igårkväll hittade jag en väldigt rolig sida ni borde spana in. Känner ni igen min gamla bästis? :)

Fotot: Var jag verkligen där i somras? Känns som miljoner år bort... (Chemi och jag, Rio Piedras)

EN halvtimme senare: Men ååh-jag kollar biljetter till Buenos Aires och de är SÅ billiga nu, en månad i vinter för 6800kr inkl. skatt! Finns det billigare så säg till! Nu ska jag ut o jogga.

3 comments:

Anonymous said...

Massa fina kort du har, kollade även in din kompis blogg och korten, fina. Ha det gott. Kram Hanna J

Anonymous said...

Hahahaha... Ja det har hänt en del sen man såg till henne sist. Eller nej, inte sist, för det var ju på tv, men ja innan dess alltså =) Har ni nån kontakt fortfarande eller??

Anonymous said...

wohooo! Kul att du hittade min blogg gumman! :) I den händer det en hel del. På gott o ont. ;)

Klart jag o A-K fortfarande har kontakt, men vi ses fan för sällan. :( Det måste vi ändra på!

Kram på dig gumman!
/ Rebekah