Friday, September 15, 2006

Weekend.


Fan vad tiden går fort. Idag hade jag iallafall intervjun, och jag tror den gick bra! Skulle kolla schema osv nästa vecka. Sen väntade syrran hos mig, och jag övertygade henne om att köpa enn träningskort och så drog vi på Core. Kom hem och joggade 40min i Hagaparken. Messat lite folk men alla verkar softa ikväll. Märta stack till Linköping, Moira skulle sova, Ylva e på middag, Hanna har ej svarat på mitt mess. Och när fan träffade man Kristina o Jankis senast? Inte ens José har något på g! Mer tid att skriva iallafall, inte helt fel. En trevlig grej är ju också att det damp ned en gratiskryss från Åhlénsklubben, så på tisdag åker Bilal, Ylva och jag till Helsinki:) 2 nätter ombord, buffé och sedan en heldag i stan. Stockmann here I come liksom!

Fotot: Terassen från Cams penthouse, och lite av Cams i somras. Underbara karibiska studentstad:)
Lite senare: Hanna ringde:) Hon kommer och hämtar mig med bil och så blirre biljard:)

1 comment:

Anonymous said...

Muy mal Anna! Paresco un bacalao de lao. Muchos besos y buenos recuerdos desde Puerto Rico, cuna del Reggaeton y del mofongo.