Tuesday, September 12, 2006

Tuesday.



Så var det tisdag, en solig alldeles underbar tisdag med 24+. Eftersom syster Ylva sov här igår käkade vi frullis och segade, och gick sedan till Bergianska trädgården (tar ca 1h från mig) Kändes som riktig högsommar! Jobbar bara måndag och onsdag den här veckan, men på fredag har jag en liten intervju på Almia-butiken i Farsta Centrum. Till råga på allt ringde de från Fältis och frågade om jag ville ha massa tider i december, men det är ju för tidigt för att säga. Jobb löser sig med andra ord i vilket fall. Bara jag kan få ledigt 4-5 veckor jan/feb så jag kan åka till Laura i Buenos Aires!
Borde gå ut igen (kom nys hem, kl är strax 16) men är lite trött. Tänkte skriva, typ jogga och om jag orkar gå på core kl. 20. Har fortfarande lite träningsvärk sedan passet i lördags (!) Bättrade dessutom på träningsvärken på överkroppen med styrketräning på söndagen.

Fotot: Take me back to Utö!
Ps. Foton i Saras blogg från festen i fredags.

4 comments:

Anonymous said...

vilket HÄRLIGT foto! :)

Anonymous said...

jaha nu höll jag på att bränna fast halva käket i stekpannan för att jag läste din blogg ;)

Anonymous said...

Det ser gott ut. :) /Sussie

Anonymous said...

Mysigt bild!!