Monday, September 25, 2006

Sick world.


Vad mycket sjuka saker det finns. T.ex. att ha en mini-ponny i sin lägenhet som sitter på en fåtölj när de ska äta tillsammans, eller sova, bada och titta på tv tillsammans med sin bästa "vän" - som är en krokodil. Outsiders är bra för att inse hur normal man är.

Förövrigt har jag tränat 4 dagar på raken...men jag ska sluta skriva om min träning, eftersom folk bara undrar varför jag ser ut som jag gör när jag nu tränar så mycket. Jag kanske inte är så normal after all.

I lördags kom lite polers hem till mig (Ylva, Hanna, Louise, Martin o hans kompis Oliver) Sprang runt som en skållad råtta och städade lägenheten så att jag inte ens hann göra iordning mig.

Idag på jobbet fick jag veta att alla icke-fast anställda samt extraanställda sägs upp från Pagelle from 1/12 eller årsskiftet, så nu ska jag ägna de kommande dagarna åt att fundera över framtiden. Stanna längre i Argentina? Försöka plugga i Barcelona redan till vårterminen? Aldrig kan saker bara få flyta på!

Fotot: Hos mig i lördags.

3 comments:

Anonymous said...

Bajs Pagelle! Men känner jag dig rätt har du snart ett jobb igen:) Det sitter inte fast hos dig=) Good luck!

Anonymous said...

Haha, jag slökollade oxå på det outsiders o tänkte samma sak. Folk är sjuka. /Sussie

Anonymous said...

Annars kan du ju alltid börja jobba heltid på Hörnan ;)