Monday, October 15, 2007

Resa? Någon?

.................................................................Buenos Aires
Jag börjar undra igen:
Vad gör jag här?
Jag vill resa igen.
Jag har sparat pengar, jag har tid halva december och en vecka fram i januari.
Tid, pengar, lust - men ingen att resa med.
Hade typ naivt och dumt hoppats att jag skulle åka till Gran Canaria eller liknande med M, men han ska åka med sin familj istället.
Finns det någon därute som vill åka med mig?
Och var?
I´m up for almost anything.
Tror jag.
.
Fast egentligen vill jag bara ha lite kärlek.
.


6 comments:

egoistiska egon said...

res!
har du inte ngn vän att hälsa på? du som alltid har folk överallt.

christel said...

Res själv annars! Åk till något ställe vart det är många som reser; Goa, Marocko kanske, du kommer träffa massor med folk!

MajjaStar said...

time and lust har jag...

It´s all about me said...

Majja: har du time, lust and MONEY? Let´s go.

Christel: Hej, vem är du? JAg önskar att jag var som när jag var 20, när jag kunde åka själv anytime anywhere...jag liksom vågar inte längre. Har blivit en mes.

Evelina: Ja, men jag vet inte vad som hänt? Jag vill ha SOL och värme, eller så vill jag till ISLAND. De flesta bor på ställen där det är kallt på vintern. Eller alldeles för långt bort dit biljetterna redan är för dyra. Tex Costa Rica-jag är helt välkommen dit, men biljetterna kostar runt 13000kr. Sanslöst. Det är liksom lite sent ute...

sara said...

Jag tror helt seriöst att du och jag skulle ha jävligt kul om vi reste ihop. Synd bara att min dos av LUST helt tagit över och pengarna inte riktigt finns.

It´s all about me said...

sara-typiskt!!
Vi hade lätt haft kul!
Någon annan gång då, kanske!