Friday, January 21, 2011

Solna i mitt hjärta.

Jaha, så har en kompis varit hemma på middag hos mig igår då och sett på min lägenhet med helt andra ögon än tidigare, nämligen med boögon och fixarögon, eftersom jag ska hyra ut min lägenhet i andra hand från och med typ 01 maj (efter godkännande från föreningen såklart, måste ansöka om detta först). Det kändes så himla skumt eftersom jag älskarälskarälskar området och min lägenhet. Jag har grym separationsångest trots att det är ett aktivt val jag gör och ingen som tvingar mig att flytta. Som tur var hyr jag bara ut i just andra hand, för jag gör mig aldrigaldrigaldrig av med denna pärla frivilligt.
.
Solna in my heart. Alltid.

4 comments:

egoistiska egon said...

Hur länge får man hyra ut, är det ett år? Kul att ni ska bli sambos btw, det är skitkul att vara sambo.

It´s all about me said...

Ett år ja, sen avgör föreningen om de är ok med lite längre :)

Flyttar man till annan stad/utomlands brukar man få förlängt...

Ser fram emot sambolivet :)

inte skyldig said...

Åh jag förstår. Jag saknar mig lägenhet en massa. Tur att den finns kvar när man kommer hem.

Lycka till med sambolivet!

It´s all about me said...

Inte Skyldig: Tack!