Tuesday, May 30, 2006

Going crazy.

Blir GALEN på all seghet och ovisshet. VARFÖR kan man inte bara få veta? Dessutom funderar jag på att skita i Puerto Rico och take the easy and safe way out, dvs åka till Spanien ett år. Om jag hade vetat allt det jag vet nu, hade jag aldrig gett mig in i denna DJUNGEL av ambassader, visum, kurser och annan skit. Jag har inte TID att sitta varje dag med saker gällande utlandsåret. Skaffa speciella personbevis med stämplar, nytt pass, massa intyg från här och där, boka möten, ringa ambassaden som ALDRIG svarar trots att man sitter i timmar..och sen när någon äntligen lyckas faxa ambassaden åt en så får man ett luddigt svar via mail som egentligen inte alls är svar på det man frågade om. VAD är det för FEL? Jag har liksom 20p kvar av 20pmöjliga att ta denna termin och det är snart juni, så ser det ut som jag har tid med detta, när jag dessutom jobbar halvtid utöver all skit? jag kan inte ens plugga, sitter bara och grämer mig över alla papper och möten och obesvarade frågor och mail som aldrig besvaras och tiden som flyger iväg. Får ont i magen och vill gråta, och till råga på allt har jag märkt att jag får mens var 26:e dag och har den i ca 6dagar-till skillna från andra, och därför missade jag mitt cellprov som jag skulle ta idag-som jag missat de senaste ungefär 3åren pga samma eller liknande anledning. Jag har fan alltid mens eller något annat problem som stör.

Det enda roliga på sistone var Popaganda med syrran och hennes kompisar.

3 comments:

Anonymous said...

Nice colors. Keep up the good work. thnx!
»

Anonymous said...

Cellprov kan du boka in när som helst.. skit inte i det, det är viktiga prylar.

Anonymous said...

Hi! Just want to say what a nice site. Bye, see you soon.
»