Saturday, May 06, 2006

Come on to my house, to my house.



Jobb 9:30-16:15 medan solen strålade utanför. Evelina och hennes boy kom förbi. Messade massa folk om picnic sedan, men det blev bara Ylva, Camilla (systrarna) och Bilal. Vi drog till Djurgårn med sallad och annat och satt på en klippa. Bilal var ganska hyper, för han hade suttit på Berns och snusat (vilket han aldrig gör) När kan käkade en donut sedan så råkade han tugga i sig prillan, så ni kan ju gissa hur han mådde sen. Han röker ju inte ens. Helt skum. Låg och bet mig i armen och sa konstiga saker. Tillslut var han tvungen att åka hem pga magbesvär.

Camilla o Ylva åkte med mig hem och ligger nu som två sälar i min soffa och kollar på Le Divorce för femtioelfte gången. Jag fick ett långt mail från Mario, och ute är det fortfarande ljust. Klockan är ändå 21. Bilal kommer relativt snart och tanken är att jogga. Har tränat 0ggr denna vecka. Imorn ska vi upp kl. 06:30 och åka till Utö över dagen, så DAMN om det inte blir lika soligt och fint som de senaste dagarna (då jag bara pluggat och jobbat typ)

Så mycket jag inte skriver öppet, folk kan ju snope around...


Foto 1: Bakgård i Budapest, 1år sedan.
Foto 2: Buddha för ett år sedan, i Wien med en slovak som var jävligt gay. Undrar vad fan jag gör, och vad fan han stirrar nånstans.

1 comment:

It´s all about me said...

men ändå, varför frågar de på sånt de inte ens tar upp på föreläsningen ofta? Eller är det ngt fel på lärarna på Sthlms Universitet??