Monday, May 01, 2006

Outisland.

Vilken MISS det var att åka till Skärgården. Vaknade på morgonen kl.06 i typ ett blodbad (mens) Tvingade mig upp och gick sen kl. 07:20 med världens packning på ryggen (ni kan ju gissa hur mkt alla pluggrejjer väger..bara lagboken liksom...men tog knappast med allt) Gick till bergshamra i mulet väder, med sådana smärtor och kallsvettningar att jag inte visste om jag ville lägga mig på en bänk och gråta eller på marken och spy. 2 jävla alvedon hjälpte ju inte ett skit. Låg ner på pendeltågsresan till Västerhaninge och väl framme ngra timmar senare var det fortfarande mulet och 8+. Även i huset, och det tog flera timmar att värma upp till 15+. Ylva som lurade i mig att det skulle bli sol hade ju inte direkt varma kläder på sig, och inte jag heller. Ännu värre mensvärk. Satt och huttrade över lagboken, hade ingen matlust, blev äcklad av allt. Vi gick promena sen framåt eftermiddagen och fotade massa hål och gryt i marken och hoppades att fånga nått sovande djur på bild, men icke. Tog båten hem kl. 19 och var som en ispinne. Bäljade i oss en halvliter varmchoklad var och tinade upp. Hemma kl.21 och ingen fest för mig. Har inte haft så mycket mensvärk på ÅR. Tom så att jag blev helt dålig i magen, typ magsjuka. Nu ska jag snart till jobbet på Fältöversten. Vill bara vara hemma och plugga i morgonrock hela dan.

Varit onyttig hela helgen. Eller snarare; bara ätit choklad och popcorn, men knappt mat. Nu är det ny vecka så inget onyttigt ALLS.

Foto: Måste bo i varmt klimat NU, står inte ut längre. ALLT kretsar runt vädret här, alla planer, allt. Vill bo i OLD SAN JUAN.

1 comment:

Anonymous said...

fy fan stackare!