Monday, May 08, 2006

Lovely days.


Couldn´t be any better. Typ 24+ i skuggan och sol. Inte ett moln någonstans. Det är så underbart att jag älskar Stockholm igen och alltid vill vara här. När det är sommar finns allt man behöver i hufvudstaden. Dessutom har Sverige den godaste maten jag vet och de skönaste nätterna, finaste parkerna och bästa vattnet. LÖÖÖV.

Åkte till Skärgården i söndags med Bille kl. 8..låg och degade i viken hela dagen typ, i bikini. Blev inte bränd, får typ aldrig färg känns det som..Var iallafall skitcosy. Tränade 0ggr den veckan äremot, och kände mig som en fetare säl än vanligt.. Åkte hem redan vid 17 o käkade pizza framför BB live.

Idag jobbade jag 9:30-15:30 och lallade runt på stan med Bille sen. Tränade 1h step på Saras pass kl.18, körde 30min styrka efter det, och vidare låg jag 20min i en massagestol och njöt. Sara och jag drog till Kungsträdgården och åt kycklingmackor och det var underbart vackert. Alla träd var helt FULLA av rosa blommor. Två allé-er fullproppade. Satt och snackade massor och tog tåget hem kl. 21:50. Vill sova med öppet fönster, men det går inte eftersom jag bor precis vid järnvägen...

Började läsa immaterialrätt idag men missade introt pga jobb. Ska träna 6ggr denna vecka och det måste hållas, för då blir jag bjuden på lyx av Bille.

Fotot: Kungsträdgården och ETT av alla fiina träd. Snott fotot från nätet as usual...

No comments: