Wednesday, May 31, 2006

Its done.


Har "bestämt" nu, att det blir Bilbao i ett år och semester 1mån till Puerto Rico den 10/6. Slutar alltså kämpa nu och låter det vara. Tror det känns ok. Om allting är guld och gröna skogar på Puerto Rico nu, kan jag alltid åka dit på semester snart igen. Över jul, över påsk, alltid. Det är okey. Ödet vill väl inget annat. Och jag får inte glömma, att jag flera gånger frivilligt åkt därifrån för att det aldrig funkat. Whats wrong with my dreams? Ju mer omöjliga de är, ju starkare blir de.

Ps. Jag måste banta och sola solarium. Om 1½v är jag i Karibien.

Fotot: Bilbao. SNYYFT, jag vill inte...

3 comments:

Anonymous said...

Ser väldigt vackert ut! Fan vad tråkigt att du fått kämpa så mkt och sen bara skiter sig allt:(

Anonymous said...

håller med anna. var i spanien ligger bilbao och hur länge stannar du?

Anonymous said...

I'm impressed with your site, very nice graphics!
»