Tuesday, January 09, 2007

My Friends.


Återigen måste jag påpeka att jag har de bästaste vännerna. År 2006 var ett intressant år-som alla år, men en av de bästa sakerna var att lära känna just de personerna jag känner nu. Jag har inte haft så roligt på åratal. Igår var det Hanna och Louise som bjöd mig på restaurang- Greken på hörnet. Det är tradition att jag blir bjuden på restaurang av dem på födelsedagen, och för två år sedan var vi på samma ställe och gillade det. Det var lika gott igår. Svärdfiskfilé, yum...Förövrigt har denna restaurang utsetts till att ha "Stockholms bästa toa". As you can see...

Ikväll var jag på förhandsvisning av The Departed med Martin, Oliver, Martins brorsa Diego+ tjej, Lena och Thomas och den var very good!! Gick genom hela stan sen...Projekt gå mellan Ulriksdal och stan blev halvt misslyckat innan bion, men vi hamnade iallafall vid Karolinska.

På torsdag är det movie-night hos Kenny på projektorn! :)

Händer saker VARJE kväll och det är kul!

5 comments:

egoistiska egon said...

Det är det jag gillar så mycket med stockholm. Här händer något hela tiden och man är fri att göra vad man vill, när man vill. Har ju länge haft i tankarna att flytta härifrån, men jag känner mig aldrig klar med Sthlm, det finns hela tiden mer och fler saker att göra. Var ligger Greken på hörnet?

Anonymous said...

Ja, visst är det NICE när man hittat rätt bland vännerna!!!

egoistiska egon said...

jag tror att du har blandat ihop regissiören för ex amorres perros, 21 grams och babel. han som gjort den här filmen gjorde eternal sunshine och är i grunden en musikvideoregissör (massive attack, björk etc).

Anonymous said...

Det är en bubbla på pappas tshirt..han är galen i bubblor. åsså hittade vi den där tröjan i rumänien, heeelt klockren;)

It´s all about me said...

Evve: nejnejnej, du missuppfattade mig; jag menade att Amores Perros och Y tu mama tambien hade samma regissör!!! Och att de båda var med Garcia Bernal! Vet vem som regisserade The siences of sleep, har full koll!! Babel och 21 gram har jag inte ens skrivit om:)