Saturday, January 13, 2007

Clone a Willy.



Clone A Willy


"Klona ditt favoritorgan! Först gör du en avgjutning i formmassan. Häll därefter gummiblandningen i formen och fäst vibratorn. Låt stelna i 24 h och du har en perfekt avgjutning där vare kurva och åder på originalet finns med. Klonen ger oändligt många möjligheter: Du kan ge kroppslig njutning åt alla som åtrår dig, utan att du själv behöver kopulera likt en avelstjur. Kanske din partner inte har uthålligheten som önskas? När det verkliga exemplaret gjort sitt är det bara att låta kopian ta över. Och är du möjligtvis ovanligt välutrustad, eller kanske en åldrande alfahanne och framgångsrik författare/journalist/programledare med särskilt intresse för jakt, kan du göra dussintals avgjutningar för att sälja dyrt på eBay! Har du inte överskattat din egen dragningskraft och perfektion lär du bli rik som ett troll.
Pris: 299 kr
Slut på lager, ny leverans kommer v. 5.

Denna vara är tyvärr slutsåld i nätbutiken men finns i flera av våra fysiska butiker. Kontakta din närmaste butik, eller maila till info@teknikmagasinet.se för mer information"

8 comments:

Anonymous said...

haha. for real? :X På teknikmagasinet? oh yeah ;I

It´s all about me said...

FAAAN bilden syns ej på min dator, syns den i er??

Ja, for real, min 12-åriga BRORSA BERÄTTADE OM DETTA FÖR MIG!!!

Anonymous said...

Fy fan. âr det sant eller? haha.

Anonymous said...

oj jag har visst glömt bort att du föreslagit att komma till v-ås... du kan inte räkna med att jag minns allt när jag kommer hem och det är 1000 personer som jag ska träffa :)

Anonymous said...

hahaha, äckligt!

sara said...

jo, bilden syns!

haha.

jag lyckades bara trilla in på din sida... så jag är väl ingen särskild eller någon särskild?!!

roberto OVALLE said...

Kvinna skriv på spanska! Min svenska er meget dårligt!

egoistiska egon said...

såg den där före jul, sjukt kul!