Friday, January 19, 2007

This tuesday.

Av. de Mayo, Buenos Aires
Det börjar dra ihop sig...

Laura har ej hört av sig, och jag är glad över att jag fixat boende själv istället. Fast jag är jävligt besviken. Boendet verkar iallafall fett najs: Lägenhet i centrala Buenos Aires (avenida de Mayo), 25kvm på vån 7, el, air condition, bredband, balkong med bord o 3 stolar, kokvrå, en vakt 24h/dygnet vid entren, nya lakan och handdukar varje vecka, telefon, stereoanläggning och kabeltv med 80 kanaler för 350 euro/månad (175 var för den icke matematiska!) Ska därav ta med mig massa filmer samt min dator och uppdatera bloggen typ varje dag med fräscha foton, så fortsätt läsa!

Som vanligt är allt alldeles för kul när man ska åka. Middagar hit, filmkvällar dit. Kommer sakna gänget så mycket. Tror alltid att jag ska dö eller nått. Fikade med Sara idag efter jobbet, sen Märta-och vi drog till Pizza Hut och där gick inte många kronor, men gott var det! ;) Igår var jag hemma första kvällen på två veckor.

4 comments:

Anonymous said...

ska bli kul att läsa sen. hur länge blir du borta?

Anonymous said...

Har hon inte hört av sej ? Mikrohanna

Anonymous said...

Boendet låter ju hur bra som helst!!! Hur fick du tag på det??

Anonymous said...

Trist att din kompis inte ens hört av sig. Låter lite som Stina det.. planerar o drar sig sen undan utan ett ord. :P Det låter kul att du ska uppdatera bloggen mkt. :) Jag ska läsa. Jag tror oxå alltid att jag ska dö då vi ska resa nånstans. Usch. Hatar min flygskräck. Men trevlig resa och ha det så ROLIGT nu. :)