Monday, January 29, 2007

Recoleta.













Sjukt mycket slappande idag. Jag tonade håret i badrummet (as you can see), vi satt i solen på balkongen, käkade facturas och omelette. Tillslut gick vi iallafall ut på en tre-timmars-promenad mot Recoleta. Så himla coolt! Kom till typ värdens största träd, en stor marknad full av artesania (vi köpte 5 magneter var) och live-musik. Hade ont i fötterna nör vi nu nyss kom hem. Kanske går vi på bio, eller så kollar vi på The Lake House som jag har med mig!

6 comments:

Anonymous said...

The lake house fick jag av brorsan i present..Var den bra? Faaan, jag vill oxå vara leidg å bara göra vad jag vill. ni verkar ha det tokbra

Anonymous said...

Wow vad coolt träd! :)

Anonymous said...

puh, nu har jag kollat in alla foton och läst allt du skrivit sedan du kom dit! verkar såå härligt!

Anonymous said...

Jesses vilket träd. :)

Anonymous said...

By the way.. det att du undrade hur man lägger ett lösenord här, det vet jag inte eftersdom du har en annan blogg, men kolla under inställningar..

Anonymous said...

SHIIIIT vilket stort träd. Haha, coolt!!!