Wednesday, May 28, 2008

It´s all about Semester:


Din förfrågan är nu ok. Betalning: 28 maj kl.15
.
Och hur ska jag fixa betalningen på tre timmar då jag sitter på jobbet och medvetet lämnade internetdosan hemma eftersom jag trodde att vi skulle få längre tid på oss att betala, om nu överhuvudtaget vi skulle få plats på det där fina hotellet vid stranden på Sicilien en vecka 7/6? Det vore så jävla typiskt om det sket sig nu när vi äntligen, äntligen hittat en resa som verkar perfekt.
.
En timme senare: Men sedär, nu är resan betald och ett bättre hotell hittat. Sicilien here we come, finally!
.

5 comments:

Anonymous said...

åh vad mysigt att resa.. hoppas jag kan göra det sanart också..

Anonymous said...

Härligt värre :) Jag kommer nog till Sthlm i augusti. Är du där då?

It´s all about me said...

SURE!!! När då? Jag ska jobba heltid då antagligen!

egoistiska egon said...

hoppas ni får en finfin resa :)

It´s all about me said...

GRAZIE! :) Och du med Egon på alla resor du har framöver!