Tuesday, October 05, 2010

Snorrekord - check!

Eller något liknande.
Snart tar mina pappersrullar slut.
Näsdukarna är för länge sedan uppsnutna och det finns ingen som fyller på mitt förråd.
Efter en dags jobb hemifrån känns det som om jag varit isolerad från världen i typ en evighet.
Undrar hur jag känner imorn efter ytterligare en dag?
En sak som är säker är att jag fått och kommer att få ställa in allt skoj jag hade inplanerat för den här veckan, så jävla trist. *Ilandsproblem*

Bloggen har iallafall fått höstdesign i brist på annat.

5 comments:

Kikan said...

Åh vad fint det blev!!!!
Insåg igår att det är mycket amidigare att ändra design på blogger än på blogg.se
Kram Kikan

It´s all about me said...

ja, länge leve blogger :) Och tack!

Beatrix Vnunk said...

Jag har läst rubriken hundra gånger och för varje gång ser min hjärna bara tydligare "snorre". Hahahaha. Skönt gammalt ord.

It´s all about me said...

Haha, snorre-kord! :)

Ps. Läste du Snorre-säl när du var liten? Gud vad jag garvade i smyg åt det isländska namnet.

Beatrix Vnunk said...

Yepp. Hahaha. Eller rättare sagt; det var nog något av mina yngre syskon som hade den:)