Tuesday, March 11, 2008

Vienna 2008 in some pictures:

Schysst spring-stil in case of emergency...
A piece of Slovakia
Man blev riktigt sugen på fisk..!
Lyx-café i stan
En kyrka by night
Moni och jag vid slottet under solen Vi hade sjukt tur med vädret varje dag
Vägg-konst
Hundertwasser Haus, lätt coolaste huset i WienNågon som vill ha den här tavlan av Gustav Klimt ovanför sin huvudkudde?
Att det snart är påsk var inte svårt att ta miste på
En gränd vid Schweden platz Att hitta till Freuds hus var inte så svårt med tanke på den typ fem meter långa skylten utanför
Orientering i tunnelbanan
En av två underbara toaletter på Café Benno


De mer personliga bilderna finns att beskåda i min andra blogg samt på Facebook. Jag är för trött för att orka skriva någonting ikväll, mer än att damen som blev av med sin handväska sågs idag igen - med en ny, alternativt samma som innan. Och så har jag inte bestämt mig ännu för om jag ska borta tänderna med den vanliga tandkrämen eller den med mango-ananas bara för att.

.
.

10 comments:

Anonymous said...

Kul att se kort. Och var tvungen att skratta åt den första bilden där hon springer :D

It´s all about me said...

ja eller hur, så jävla bra! Man måste oxå ta av sig glasögon och ta ur löständer (!!) innan man får evakuera, kanske hade hon gjort det och inte såg hur hon sprang...

Emmama said...

JÄTTEFINA bilder! Jag älskar Gustav Klimt men kanske inte just den.. ;)

It´s all about me said...

tack emma! och just DEN tavlan är lite läbbig ja, hehe... "kyssen" är däremot fin!

Pumita said...

Superfina bilder! Toasitsen är bara för häftig! :D

It´s all about me said...

kanske borde sätta in på den andra toasitsen oxå då..;)

Anonymous said...

Så fina bilder. Tok gillar bilden på toan :)

It´s all about me said...

Toan är visst populär!

It´s all about me said...
This comment has been removed by the author.
It´s all about me said...
This comment has been removed by the author.