Monday, March 24, 2008

Västvärlds-lyx:

.............................. Malas Artes i Buenos Aires

Jag vill se på film, men vet inte vilken av alla jag har som jag ska välja, jag vill läsa ut en bok men vet inte vilken jag ska välja eftersom jag läser tre stycken parallellt, jag vill baka, men jag har alldeles för många recept, jag vill skriva min egen bok, men bara de roliga kapitlen, och vilka är egentligen roligast? Jag vill göra klart min hemtenta och jag har så många exempel att jag inte vet hur jag ska sålla, jag skulle behöva städa och rensa, slänga en massa men jag vet inte vad jag ska slänga, vad jag kommer behöva i framtiden eller inte, vad jag skulle sakna eller inte. Jag har alldeles för många valmöjligheter, sådär sjukt många att jag bara sitter här i soffan, tiden går, och jag vet inte vad jag ska göra.
.
.

4 comments:

Anonymous said...

Haha, dagens i-landsproblem!
Jag känner igen det där med bokskrivandet :)

It´s all about me said...

Verkligen. Ibland är det riktigt jobbigt med för mycket valmöjligheter. Tänk om man väljer fel..? Inte för att det jag skrev spelade så stor roll egentligen gällande val, men det var lite symboliskt menat.

Ps. Vem är du? :)

Anonymous said...

Oj, det råkade bli "un" istället för "underlandet", ops.

PS Annika :)

It´s all about me said...

Hehe, ok!