Friday, December 18, 2009

Dagens älsk: Flyt och en massa beröm!

Idag var jag inbjuden att träna ett team i kontraktsprocessen gentemot sjukvårdspersonal som jag är ansvarig för. Lagom nervöst att halvt föreläsa och svara på en miljon frågor för en mindre grupp på ca 13 pers, men det gick bra och var riktigt roligt.
.
Extra roligt var de sista minuterna av 60 - när jag fick höra att jag är så snabb, fantastisk, borde få löneförhöjning, och att hela processen har blivit så mycket bättre sedan jag började. Internt kallar de mig för "blixten". Vilken sporre att få så mycket beröm, speciellt eftersom den tjänst jag har inte har verkat fått så mycket rosor innan mig.
.
Jag gick ut på lunchpromenad med favoritkollegan, efter att gruppen bjudit mig på lunch och massa efterrätt, med ett stort leende under vintersolen. Dessutom har skrivpartnern i skolan och jag haft sista handledningen i veckan inför C-uppsatsen, där vi har lyckats knåpa ihop 59 sidor svensk och spansk arbetsmiljö. Vi behöver nu bara jobba på analysen fram till den 7 januari. Vilket flyt!

Trevlig helg! Själv fyller jag år och ska ha kalas på lördag och släktmiddag på söndag. Kanske dax att unna sig att gå hem från jobbet redan kl.16. Weee!

9 comments:

Underlandet said...

Fantastiskt, grattis!

pim said...

så bra att ha så mycket flyt :)
Grattis i förskott!

It´s all about me said...

Tack! :)

Ps. Måste väl dock tillägga att jag har kämpat för det där fytet... ;)

Kikan said...

Fan vad gött! You go girl! Kram Kikan

egoistiska egon said...

Hääärligt med såna där dagar!

Weronica said...

Grattis, vad kul. Det har du förtjänat. Lagom till din födelsedag. Vi sitter här och är lite halvkrassliga och hoppas du har det KUL på din fest nu precis ikväll. hihi :)

Murmelina said...

tack för underbar fest. Har du inte fler bilder från festen?

Jo det blev en mil igår=) Tiden 60,30. Fick sådan håll sista km och det funkade inte att springa snabbare.

Kramar. Du är fin Anna. Tycker mkt om dig.

Murmelina said...

tack för underbar fest. Har du inte fler bilder från festen?

Jo det blev en mil igår=) Tiden 60,30. Fick sådan håll sista km och det funkade inte att springa snabbare.

Kramar. Du är fin Anna. Tycker mkt om dig.

It´s all about me said...

Tack Murmel! :)

Jo, jag har lite fler bilder, men orkade inte lägga upp alla jag tog, tog de som var bra! Vill nog inte lägga upp så mkt bilder i framtiden på facebook öht... En mil på en timme är ju bra! :)

KRAM!