Friday, December 04, 2009

It's all about att Tacka Nej.

Den här veckan har jag tackat nej till...
.
Gratis förhandsvisning av filmen SIN NOMBRE i måndags som jag har velat se jättelänge, eftersom tid inte fanns.
.
Julbord
på Djurgården i tisdags, eftersom tid inte fanns.

.
Jobba heltid, eftersom tid inte finns då jag har massa deadlines på C-uppsatsen, som egentligen skall ta upp heltid. 25 h jobb får räcka, trots att jag då aldrig blir klar med jobbets deadlines heller, men min danska chef har sagt att jag ska prioritera skolan, så...
.
Vinterkonferens 11-13 januari i skärgården, med 80-tals-fest, middagar, hotell plus lön och traktamente, eftersom opponeringen av C-uppsatsen lägligt nog är just 11-13 januari (Skit!)
.
Träna pump med träningskompisen fredagkväll, eftersom jag ska gå på lunch-pump nu alldeles strax.
.
Så jag undrar återigen - VARFÖR skall tiden vara så extremt begränsad?! Inför längre dagar, tack!

2 comments:

Weronica said...

Det är verkligen så typsikt att allt kommer på en gång, särskilt när det är roliga saker.. Blä. Vi ses iallafall snart och det blir kulio :)

It´s all about me said...

Wero: ja, det ska bli skitkulio!! :) Beroende på tid du kommer osv, vore det skoj att hitta träna tillsammans - man får träna en gång gratis på mitt gym. Så om du vill är det bara att säga till (förutsatt att det finns bra pass innan jul, de bantar ner schemat som fan!)