Friday, September 24, 2010

Lifeblood:

Igår var jag på världspremiärsvisning av dokumentären Lifeblood, en film om fyra barn/ungdomar i Kongo med diabetes. Regissören, oscarsnominerad, var på plats i Stadshuset med oss andra hundratals människor från hela världen. Anordnare av visningsminglet var Micael Bindefeld och det var både röd matta, fotografering, vin och snittar. Lite extra skoj var även att Bindefeld himself satte sig bredvid just oss under filmvisningen. Dock satt han inte kvar till slutet av filmens 40 minuter...

3 comments:

Anonymous said...

Det var faktiskt inte en Bindenfeld event men de fixade bilderna.

Anordnare var Risbecker International i samband med Wayne Lachman Productions.

It´s all about me said...

Ja, eller i samband med mitt jobb. Men, jag hade ingen lustatt skriva ut det öppet i min blogg. Han var anlitad att fixa minglet.

Ps. Vilken tråkig kommentar jag fick... ;)

Anonymous said...

Hoppas filmen var bra och ni verkar ha haft det trevligt.
Kram Hanna J