Friday, June 09, 2006

Resfeber.

Jag vill liksom inte åka. Det kanske blir kul när jag väl är där, men just nu längtar jag redan hem. Vilken mes jag är. Om bara Bilal hade följt med hade allt varit annorlunda. Inte fått tag på Lissa och vet ej var jag ska bo. Stressat mig igenom de senaste dagarna. Igår tex var det tenta 8-12, sen jobbade jag 3hpå Fältis, köpte presenter till Jorges bebis, hann vara hemma i 12min för att hämta en nyckel, skyndade mig till koreansk restaurang med farsan o syrran och bjöd honom på massa gott, och efter det drog syrran o jag till Jannika där Kristina var oxå. kom hem till lite innan 00 till en sovande Bilal, och upp igen idag före 07 för att tvätta, slinga håret, gå på stan, köpa presenter, växla pengar, lämna tillbaka tågbiljetter...Fick skippa både träning och ansiktsbehandling, håller på att packa och har ont i huvvet och är trött, har bara ätit en sallad på hela dagen och druckit ett glas vatten. Måste handla matsäck, Bilal är skickad till pocket shop för att beställningen från nätet ej kommit, och aaaaaah. Gimme a break. Allt känns helt fucked up. HoppasjagkanbohosJorge, om jag ej får tag på Lissa. Plötsligt lockar Jorges hus på vischan jävligt mycket...

Rapporterar från la isla del encanto, så var beredda.

No comments: