Friday, June 30, 2006

Tillbaka.

Ville inte aka ifran Vieques...Men nu ar jag tillbaka i Rio Piedras, gick upp kl 06 efter fa timmars sömn, och sjalvklart var det ett helt dagis precis vid oss pa baten som skrek och kastade leksaksbilar. En bil kastade de tillochmed in i min sko jag hade tagit av mig, men inga isande blickar hjälpte. Suck, jag är förföljd av "pequeños demonios"...

Stannade en sväng pa stranden Seven Seas i Fajardo, men det regnade mest. Simmade lite iallafall. Det har regnat varje dag. solen kom fram precis när vi kom tillbaka till Rio Piedras typ kl 10:30, och jag har inget att göra. Läst lite, glömt att dricka och äta, och Mario skulle jag träffa kl.14 och nu är hon snart 15. (Puertoricansk tid är alltid typ 2 timmar senare) Maste köpa käk nu men allt är sa dyrt! Mina pengar rinner iväg fort som sören!

1 comment:

Anonymous said...

Hoppas du fick i dej lite käk. Kram Hanna J