Saturday, June 24, 2006

Trujillo.

Ar hemma hos Jorges familj i Trujillo en snabbis. Fullt med folk. Det ar Noche de San Juan, da man ska slänga sig baklänges i vattnet nagra ganger. Bebisen är jättesöt, och jag hade glömt att hans brorsa oxa fick en bebis samtidigt! Strax ska vi till dem i Gurabo över helgen, sa inget internet da.

Idag akte Camilo och jag till Piñones och var helt ensamma pa hela stranden. Det regnade lite, men lite sol kom oxa fram. Forsta pa hela veckan. Vagorna var sjukt höga, och efter ett tag slängdes jag runt som en liten vante och gjorde illa mig som fan i foten. Fick in nagot litet rör fran korallreven, alltsa ett litet vasst trä rör. Typ en centimeter in i foten och jag blödde som fan. Blöder ännu. Camilo lagade världens godaste mat at mig-tostones och laxburgare. Och en batida till frukost (Jorges brorsa kom just och gav mig en puss pa kinden)

Igarkväll tog vi bussen till San Juan och det var underbart. Var pa tva barer och drack drinkar. Var till stället där Mario och jag gifte oss, satt vid havet och viftade med fötterna. Men jag fick inte hoppa i, för det finns hajar där.

Mar skitbra här ♥ Pratat med Bilal flera ganger oxa och jag mar bra. Im back. Puerto Rico är ater en del av mitt liv. Och allt är löst med Camilo. Fan vad bra allt känns. Kunde inte vara bättre.

4 comments:

Anonymous said...

underbaaaart! :D

egoistiska egon said...

jag blir verkligen glad av att läsa att du mår bra. glad midsommar ak!

Anonymous said...

Härligt, vännen.. /Sus

Anonymous said...

Härligt att du känner som du gör.