Tuesday, June 06, 2006

Trötter.


*gäsp* Efter några dagar på lovely Utö med grillade scampispett, hembakta bullar, promenader, stränder, filmer, massa sömn, känner jag mig smått försoffad och har inte alls lust att plugga till tentan i immaterialrätt på torsdag. Förlitar mig helt enkelt på att seminarieledaren var så sjukt bra att hon täckte upp det viktigaste. Och att inte jobba-det är ju nästan sjukt så skönt allt är, förutom lite abstinens då och då eftersom jag är en arbetsmyra som aldrig är still. Joggade lite ikväll efter Utö (33min) och kände mig tröttare än vanligt, men måste - om några dagar ska jag gå runt på playan i min nya bikini och ett kilo kanske kan hinna försvinna.

Trots allt cepe med Camilo i Miami har jag honom som trygghet nu om jag ej får tag på Lissa; då hämtar han mig på flyglatsen och vi drar direkt till Piñones och käkar skaldjur och dricker piña coladas. På lördag alltså .

Fotot: Luquillo, där Marios farmor har beach-house. Har badat där med massa folk :D

4 comments:

Anonymous said...

paradisfoto...

Anonymous said...

Kunde inte se kortet :/

Anonymous said...

I love your website. It has a lot of great pictures and is very informative.
»

Anonymous said...

Interesting website with a lot of resources and detailed explanations.
»