Tuesday, January 12, 2010

Let´s go dancing.

Hallå liksom? Är det sant att jag kan sitta ned och kolla på skräpfilm utan att behöva känna att jag borde plugga? Är alla opponeringar klara, inga rester någonsin funna, och fil.kand:en min? Sjukt overkligt. Hux flux sådär bara, tack och hej. Firade med 4.5 h jobb, 90 minuter spinning och core med träningskompisen, och nu stekt äggvita med feta. Och lite naturella chips. Och kanske en chokadkaka som M har bakat.
.
Imorgon ska jag på vinterkonferens med jobbet i skärgårn hela dagen; egentligen varar konferensen i tre dagar men jag missade de två första på grund av plugget. På kvällen träning med träningskompisen igen, och på torsdag Västindien. På lördag kommer gamla kompisar över och hänger i lägenheten vi har hyrt. Dessutom hittade jag tjugo spänn ute idag. För andra gången på en vecka. Livet är lite för bra för att vara sant. *Läskigt*.

13 comments:

Anonymous said...

Fina saker! :)

Murmelina said...

grattis igen till att du är klar. härligt gärligt med västindien.. Vi funderar på om vi ska åka på bröllopsresa till Aruba.

KRAM

Murmelina said...

det verkar som din blogg är lika dum somm min och inte vill uppdatera sig. (Det ser ut som ditt senaste inlägg publicerades för 4 dar sen)
undrar vad det beror på...

Sussie said...

Härligt. Hoppas jordbävningen i Haiti inte har påverkat Puerto Rico?

egoistiska egon said...

Ha det fantastiskt bra på PR nu!

pim said...

GRATTIS! PR låter inte helt fel nu i den här kylan.

It´s all about me said...

Anki: Indeed!

Murmel: Aruba låter som en toppen luna de miel! Vet inte varför uppdateringen inte funkar, dumma!

Sussie: Nej, PR har ej påverkats. Man vet ju aldrig med efterskalv, men det är Bahamas, Kuba och Dominikanska som varnats för tsunami...Stackars haitier! Som om de inte hade nog med misär!

Egon: :)

It´s all about me said...

Pim: TACK!

Murmelina said...

Ha det underbart i Karibien med Mr M!!!
Stor kram. Det blir fest när ni kommer hem!

Jenilita said...

Hej tjejen!

HAHA det finns faktist brunetter utan silicon med det finns alla sorter dessutom är det faktist vanliga människor det finns både lärare och studenter som strippar du får tänka i vegas är det inte lika tabu med sånt som det är här. Ha nu en jätte trevlig resa och NJUT NJUT NJUT!!


Glöm inte att blogga med hihi


BAMSEKRAMAR!

annah said...

Grattis :)

och ha det underbart nu, vill se massa bilder sen :)

Emmama said...

Ha nu en riktigt harlig resa, ser redan fram emot alla bilder som jag hoppas fa se har sen. :) Kram!

It´s all about me said...

Gulle ni!