Tuesday, April 06, 2010

Adios Gym!


Nervöst, pirrigt, lite veligt, men tillslut: Jag har precis sagt upp mitt träningskort. Fast med två månaders uppsägningstid.
.
Det känns riktigt bra faktiskt.
.
Jag vill träna ute - springa, gå, stressa ned. Och så finns det gym på jobbet, kompis Sara är Friskis-instruktör, M har gym och badminton + pingis på jobbet, alla spelar bandy på tisdagar - så who needs a paid gym liksom?
.
För mina 333, 33 sek friskvårdbidrag i månaden hade jag tänkt unna mig riktigt bra grejjer - kanske massage? Ridning? Dietist?
.
Står jag inte ut kan jag ju alltid köpa nytt gymkort i vinter igen.

6 comments:

Beatrix Vnunk said...

Bra tänkt, tycker jag!

Unna dig massage, det är en av de allra-allra bästa hälsoinvesteringar man kan göra.

It´s all about me said...

Har aldrig varit på massage...är lite rädd för det, men tror samtidigt att jag behöver något sådant!

Skönt med din feedback! :)

Murmelina said...

Oh vilken lyx med träningsbidrag:) och helt rätt tycker jag. unna dig extra lyx för det. Jag längtar efter att springa.... jag har så jävligt ont i halsen och jag har bokat löpband imorgon men i vörsta fall=( så blir det inget för att halsen är så körd... det är pest.. först fotstrul o sen blir man sjuk=(

(förlåt för mitt gnäll...)

ser fram emot vårruset!

It´s all about me said...

Ursh och fy för onda halsar, men vad gör man, du måste vila!

Vila extra mycket så att jag slår dig i Vårruset oxå :D Skojja bara... Hoppas att du blir frisk snart såklart!

Ja, har rätt fett frisvårdsbidrag, me like!

Murmelina said...

Hahahaha. Du är rolig=) 4 skrattanfallet sedan magnesiumtabletterna=)

It´s all about me said...

Skrattanfall är bra, mer sånna! Bli frisk snart och bjud över M och mig!!! :)