Friday, August 20, 2010

Lite trött på att flexa ut tid nu...

Jag hade glömt bort hur det känns att vara uttråkad.
Jag är aldrig uttråkad.
Nu är jag det.
Jag har redan lämnat in klänningen på kemtvätt efter att någon spillde ut ett glas rödvin på Louise & Davids bröllop, köpt vit färg och börjat måla min hylla som nu ligger på tork, köpte lite kläder i rena farten, städat, handlat, läst ut två böcker, lagt upp sommarens bilder på facebook, spelat bejewled blitz och slagit alla vänners rekord, gjort inpackning i håret, solat lite på balkongen efter sovmorgon.
Springa orkar jag inte, jag gjorde det både igår och förrgår.
Orkar inte ringa nån heller, för jag är skittrött.
*Dilemma*
-
Gud vad tråkigt det är att vara uttråkad.
Ibland känns en dag evighetslång.
Hur är det möjligt att klockan bara är 17:20?!
Möjligtvis orkar jag ta mig iväg på kvällsplaner. Det är ju trots allt fredag.

2 comments:

Anonymous said...

Det är sånna dagar det är perfa att dra ut till skogen ett dygn eller två! =)

It´s all about me said...

Absolut! Men inte själv...