Tuesday, July 06, 2010

Extra, extra!

Känner mig som en gammal tant efter alldeles för mycket galej (i princip alkoholfritt) på sista tiden.
.
I torsdags var jag i Rålis med min gamla kursare Anja, och blev samtidigt mini-intervjuad av Aftonbladet - vilket märktes idag eftersom en kollega just ringde och sa att jag var SPOTTED i gårdagens nummer. På fredagen blev det häng i Råsunda med min kära träningskompis på kvarterskrogen, och på lördagsmorgonen var det bara att kliva upp i typ ottan för Louise's möhippa från morgon till kväll (se bild; jag, Louise, Alexandra). På söndagen kände jag mig svimfärdig och ville bara sova. Sova, sova, SOVA. Som vanligt vaknade jag ändå runt 07, och lite senare tog M och jag vår Kia och åkte ut till Gålö. Med andra ord beter jag mig som om jag skulle ha semester. Men nästan så. Snart!

Och det där med tant späs på ytterligare eftersom jag ska gå från jobbet om en halvtimme till sjukgymnasten för lite rygganalys. Har kört hela ryggprogrammet dagligen (minus 1-2 gånger) sedan sist, men jag känner ingen nämnvärd skillnad... Tack Gode Gud för sjukförsäkringen genom jobbet - hur hade jag annars kunnat stå upprätt denna vecka?

6 comments:

egoistiska egon said...

åh vi var på möhippa samtidigt :) såg typ 15 andra möhippor i humlan den dagen också...

egoistiska egon said...

åh vi var på möhippa samtidigt :) såg typ 15 andra möhippor i humlan den dagen också...

pim said...

du skulle nog behöva semester:)

möhhippor är kul. när vi var på stranden i lördags var där tre svensexor :P

It´s all about me said...

Ja, vilket himla fint väder för en möhippa! Fast vi var mycket av tiden inomhus, t.ex. på chokladfrabiken... och där fotot togs i Sjöstaden! :) Kul!

Pim: Har semester snart... :)

Folket, gm Svante said...

Var är Aftonbladet-artikeln? Folket kräver inscanning!

It´s all about me said...

Det är ingen artikel, bara en liten spalt - haha! Tror jag skickade den till Y:et??