Saturday, July 31, 2010

Statusuppdatering...ar:


Både Egon och Underlandet har nyligen bjudit på smaskiga status-uppdateringar från Facebook. Eller snarare tankar om dem. Det finns helt klart vett och etikett bland statusuppdateringen, vilket i kombination med en del less fortunate people (se ovan) kan leda till mindre trevliga resultat. Detta fick mig även att undra vilken kategori jag tillhör. Jag kanske är en av de där vännerna som folk känner att de borde rensa bort eftersom jag bara skriver skit? (Men är inte den som addar chefen iallafall).

Till dess bjuder jag härmed på mina statusuppdateringar sedan semester började för snart tre veckor sedan. Fast i bakvänd ordning:

  • 's name in google translate is ANNA SPRUCE-POWER, hahaha! I love it!

  • Vill bli frisk, tack. Och springa, tack. Och övningsköra.

  • Superförkyld! :/

  • Kom hem från Gotland kl 07, helt omvänt dygn. Skönt med en vecka ledighet till!

  • Andra dagen med spöregn på Gotland, vad var det jag sa!

  • Vem får punka efter mindre än två mån? Jo vi. I Visby!

  • På väg till GOTLAND!!

  • Tomorrow = Gotland!

  • Har stora rensardagen. Äntligen kan jag gå IN i min klädkammare. När hände det senast?!

  • Älskar Råsunda - äntligen hemma efter nästan en vecka på drift!

  • Övningskör tills foten krampar!

  • Äntligen regnar det över Stockholm (eller åtminstone Haninge). Nu kanske det kan komma lite blåbär i den gula, torkade naturen?

  • Har äntligen en dator!

  • Sticker till Skärgårn ett par dagar med brorsan, hasta luego!

  • Out of Office until August 2th! (and 13-23th of August). HURRAY!

Får jag vara kvar? Det kunde ha varit värre va?

8 comments:

Petchie75 said...

Ha ha, bra undran! Själv har jag haft 2-3 statusuppdateringar om min dammsugare, hur intressant är det :D Du får fortsätta att vara MIN vän iaf ;-)

It´s all about me said...

Åh tack, så skönt... haha!

Underlandet said...

HAHAHAHAHAHA, jag ÄLSKAR den där bilden! FAIL! hahha

It´s all about me said...

Eller hur, haha, I love it!!

Linn said...

Nejnej, dina uppdateringar är ju ace! Det jag ondgjorde mig åt hos Egon är folk som bara uppdaterar om att deras barn har bajsat eller att deras kille är borta eller att de åt makaroner med ketchup till lunch eller som i Egons exempel: Håll tummarna! bara för att verka lite mystiska. Det tycker jag personligen är lite störigt. Om vi hade varit pals hade du definitivt fått vara kvar.

It´s all about me said...

*pjuh*, vilken tur! Håller förövrigt med om det där...

Har ett par stycket som skriver de mest märkliga statuslines, brukar ofta undra why the..? Men men...

Thanks!

*har just ätit lunch* ;)

Sussie said...

Djes.. är den på riktig? :-D Stackars jäkel, haha...

Regel nr 1: Aldrig adda chefen! ;-D

Du sitter lungt kvar på min lista iallafall. ;)

It´s all about me said...

Haha, har länge undrat om den där är for real (har sett den många gånger). I vilket fall är den ett bra exempel på att man ska passa sig...

*äter fil till frukost och ska snart till jobbet i regnet*