Wednesday, February 14, 2007

Colonia.

Mina fötter i varm sand.
Forsoker skriva ett litet inlagg med storigt tangentbord fran den lilla staden Colonia. Hur varmt som helst. Svetten rinner. Mitt oga ar lika daligt, och nu e jag lite orolig. Ar glad att ha en lakare till van (Lena)...Far se om dessa droppar hjalper mig...

Har fotat massor. Ar superfint har, verkligen. Sa litet och mysigt. Men frukosten ska fa ett eget inlagg nar jag kommer hem...sjuk kulturmat-chock. Ylva och jag ska strax leta reda pa en restaurang och kaka natt, annars ar det mest vatten som gar at...

3 comments:

Anonymous said...

Jaaa, vill se en massa bilder sen:)Stackars dig och ditt öga:(

roberto OVALLE said...

kvinna hvor är Cerati???

Anonymous said...

haha läste käka KATT och ville giva dig på moppo!
hoppas ögat mår bättre, bra läskigt det där...