Tuesday, February 20, 2007

Väggmålningar.

...................................På väggen i Palermo.Det finns planer på att fixa en bok när vi kommer hem på alla helgrymma schablon-vägg-målningar som finns att beskåda över hela staden.

Imorgon är det iallafall fyra veckor sedan vi åkte från Stockholm. Och jag känner mer och mer hur jag behöver tidspress på mig för att få saker gjorda. Både igår och idag har vi iallafall hängt med svensken vi träffade på båten till Colonia. Igår var det som sagt grillning på hostallet (kom hem runt 3 och hade till och med blivit kompis med en porteño) och idag tog vi t-banan till Palermo Hollywood och åt på Malas Artes. Det finns så sjukt mycket coola affärer däromkring. Vad sägs om allting gjort av stearin? Eller en hel affär med fjärils-lampor? Imorgon är det sagt att vi faktiskt på riktigt ska skärpa oss. Så, vi ska riktigt turista och ta oss till El Caminito i La Boca, som typ är den största turist-attraktionen av dem alla. Och jag ska faktiskt ta mig upp före klockan 11 och knata ner till hamnen för en power walk. Jag ska.

1 comment:

Anonymous said...

haha, klockren bild=)