Friday, February 27, 2009

It´s all about Life in a Little Book:

Jag har glömt min almanacka på jobbet och är inte där igen förrän måndag kl 12:30, katastrof! Jag kan inte leva normalt utan min fina almanacka, det går bara inte.
.
-Tänkte spela Wonder Boy III igårkväll men icke, eftersom jag har alla passwords i almanackan.
-Tänkte göra ett blogginlägg om alla filmer jag har sett sista tiden men icke, eftersom jag har skrivit upp alla filmer i almanackan.
-Tänkte göra upp träningsschema för nästa vecka och skriva upp senaste passen jag tränat men icke, eftersom schemat ligger i almanackan.
.
Och jag saknar redan det ständiga bläddrandet, hur många veckor är det kvar till påsk? Hur långt är det kvar till redovisningen om ideella föreningar? När jag har planerat vad hur när och aah!

3 comments:

egoistiska egon said...

Du får försöka se det som att du tar en helg ledig från allt planerande och hålla-koll :)

It´s all about me said...

jo, men jag hade hellre gjort det med fliit! :) Och så hima gärna jag hade spelat wonder boy III när jag hade tid över liksom, hade sett fram emot det, grr!

Anonymous said...

Jag är precis likadan! Almanackan, min bästa sidekick.