Wednesday, June 10, 2009

jag är för trött för att gå och lägga mig:


Jag är så trött att jag inte orkar gå och lägga mig,
Skitjobbigt.
Så istället kommer jag sitta uppe typ tre timmar till eftersom jag inte orkar tvätta ansiktet och borsta tänderna. För att lägga sig utan att göra det går ju bara inte, då sitter jag hellre kvar. Det värsta är bara att jag inte blir piggare ju mer tid som går direkt.
.
Sen har ju grannen på TV:n så att det känns som att det åskar ute eller nått som vanligt, så jag vet inte om det går att sova ändå. En film i sängen kanske?
.

3 comments:

Unknown said...

TACK för dina ord!!
Hoppas att allt är bra med dig...
KRAM Annika*

Beatrix Vnunk said...

Hahaha. Så där känner jag mig också ibland. Ibland kan jag sitta upp och få en känsla av att jag inte orkar lägga mig ner.

It´s all about me said...

Skönt att inte vara ensam.

Jag skrattade åt sånt när jag var liten, "höjden av trötthet - att vara så trött att man inte orkar lägga sig". HAHAHA, skrattade jag, innan jag insåg hur mkt besvär det kan uppkomma när man är äldre... smink som ska tas bort, saker som ska plockas in osv osv...