Thursday, June 04, 2009

It's all about onödigt vetande för er, kul för mig:

Häromdagen publicerades en lång artikel om min arbetsplats i en läkemedelstidning. Efter lite skummande märkte jag att engelske VD:n, han jag är lite sekreterare åt (nu på sommaren endast 1-2h/v), har varit stationerad "i soliga Puerto Rico i Karibien". Hur stora är oddsen? Kan inte jag också få bli stationerad där?
.
SENARE: Jag haffade VD:n, och var tror ni han bodde på Puerto Rico? Jo, i Río Piedras. Återigen: Hur stora är oddsen?!

4 comments:

Lena said...

¡El mundo es un pañuelo!

It´s all about me said...

si, mano!!

Anonymous said...

Ha ha, vad kul!! Nästan alla läkemedelsföretag är ju representerade på ön så helt osannolikt kanske det inte är - pga branschen du jobbar i, men ändå!!
Kram

Weronica said...

Wow, det måste ju vara en mening med det :)