Friday, August 07, 2009

Drar till Götet nu!

Jag tappar bort Tanya på konserten, ser och hör igenting eftersom ett gäng småtjejer pratar som fan framför medan sitter på en trapp eftersom jag inte vet var min plats är, och vips tackar Madonna för sig och konserten är över. Jaha, det är det här jag har väntat på i 20 år? Madonna-konserten är över och jag har...missat hela, trots att jag var där?
.
Svettig vaknar jag, intrasslad i lakanen. En mardröm, det var bara en mardröm!
.
*sticker till Göteborg nu, Madonna-konsert på söndag, åter måndag ett par timmar innan Lidingö 3 dagar med jobbet. Hasta luego!*

5 comments:

Beatrix Vnunk said...

Hahahaha. Jag vaknade i morse efter en dröm där jag till sist fick se Madonna på monitor i inglasat rum eftersom mitt väntade barn protesterade vilt mot ljudnivån.

...och detta kan ju faktiskt hända irl. Vilket innebär att jag måste göra min första föräldrauppoffring:(

It´s all about me said...

Beatrix: oooh! Men så talar en sann moder (en bra sådan). Hoppas ungen gungar med i takt till musiken! Du får ta på dig tjocka kläder så att ljudet isoleras lite extra:)

Anonymous said...

Häftigt.. Jag vill också se madonna!! Väntar på att du skriver aaalll about it sen :)


kram från T

It´s all about me said...

It's gonna be all about Madonna soon! :)

yasmine said...

allt bra? ha en fin kväll kraaam