Wednesday, March 24, 2010

Sammanfattning av Precious:

Sorgligaste, jävla storyn jag någonsin sett. Jag väntade typ hela filmen på den där peppen som folk pratat om, att mitt i den där hemskheten så skulle ett ljus tändas. Så fint då, att ljuset var släckt i ungefär filmens alla sekunder utom en, och egentligen knappt då heller. Fy fan alltså.
.
Kan i alla fall fatta att Preious "mamma" fick den där Oscarn, hon spelade sjukt bra.
.
Ps. Hur ska jag nu kunna somna i ensamheten på hotellet? Tänkte börja kolla på en annan film för att koppla bort, men kom på att jag bara har med mig typ Sin Nombre och Veronica decides to die - kanske inte mycket pepp där heller...

3 comments:

Natasha said...

Fruktansvärt jobbig film.

Erica said...

Ljuset ligger ju hos Precious!, hur fan orkar man som människa g igenom alla dessa motgångar? Håller med om att mamman (kommer ej ihåg namnet) splaer jäkligt bra, jag satt som på nålar varje gång hon var med i en scen, så himla obehaglig

It´s all about me said...

Jag ser inte riktigt ljuset...