Friday, March 27, 2009

God natt, för imorn ska jag upp klockan 06.

Efter en dag bestående av ett body pump-pass, förtäring inhandlad på Maxi, filmen Women (verkligen ett tips om du vill slippa tänka och se på lite ytlig, halvdum halvskit), resten av filmen Milk (verkligen ett tips om du vill se en fin piece of reality med Sean Penn som spelar riktigt bra, och är en all-in-all bra, välgjord och sevärd film om Harvey Milk som kämpade för Gay Rights i USA), tänk i stil med att skitskitskit, varför ska jag utsätta mig för detta imorn i typ 8 timmar? och tittande ut genom fönstrena på regnsnö med vårlängtan i blick, går jag nu och lägger mig och läser en bit ur Shantaram (the neverending book) för att tvinga mig själv att somna onormalt tidigt.
..
Klockan är 20:22, vilken fredagskväll va! - appropå att leva livet lite.

6 comments:

Anonymous said...

haha, skönt att höra att vi är två iallafall! jag jobbar i stallet imorgon från kl.7 så uppstigning kl.6 här med! nati nati!

It´s all about me said...

Och jag har 8h prov framför mig, iik! Kunde ändå inte sova, så... Hoppas du har en bra dag på jobbet!

Anonymous said...

Lycka till med provet! Hoppas det gått super. Jag har typ bakislördag fastän jag inte var ut igår. Oproduktiv och sunkig. Det är ju hur skönt som helst.

MajjaStar said...

Tjoho!
Jag kör step imorgon 11:00.
Puss.

It´s all about me said...

Jag är ute i förorten, men jag tänkte köra spinning kl 17 kanske, den där stepen är så tidig.. ;)

pim said...

8 timmar prov? fy tusan. hoppas det gick bra iaf